om gretas liv

om gretas liv
när jag var liten

söndag 2 december 2012

Hej alla fluffgrisar  idag har jag sjungit vid skeppsbron framför  världens största gran hehe!!! det var iskallt mina fötter blev typ som isbitar usch det var så obekvemt! men nu är jag varm igen!!! Och så har jag varit på gamlastans julmarknad detvar ganska fint!! Jag köpte brändamandlar till min familj!!! Det var jätte gott mmmm!!!  sen så har jag städat mitt rum!! Jag slängde massaor av papper och nårgra grejer och ett gossedjur!! det har väl varit en ganska bra dag!! Men jag tror att jag kommer att bli jätte sjuk för att jag har varit i -9 grader i en och en halv timme usch usch!!! plus att jag va jätte  förskyld innan också!!!!




HEJ DÅ ALLA SMÅ  FLUFFGRISAR!! <3<3<3<3<3!!!!

1 kommentar:

  1. Vad små vi såg ut på den där bilden! Skulle du kunna maila den till mig? Puss och kram, hoppas vi ses snart!

    /Ina<3

    SvaraRadera